DT hos Stämpelkällan?

Stämpelkällan söker efter en gäst DT.
Nja... Tror inte att jag har nån chans till det. Men jag skickar iväg ett litet bidrag ändå.
Jag har ett par stämplar från dom. Men det är bara julstämplar. Och jag kände inte för att göra ett julkort. Men eftersom dom är så generösa så bjöd dom på en free digistamp. Så jag använde mig av den.
Visst kunde jag köpt en i deras webbshop. Men jag har totalt köpstopp för en liten tid efter att jag köpte min älskade Big Shot. ;-)


Sen hittade jag den här underbara hjärt-swirlen från Stämpelkällan. Så jag embossade den direkt på mönsterpappret, med svart embossingpulver.
Pearlmaker, så klart, i hörnorna och lite på CS under stämpelmotivet.
Sen när jag var hos Helena gjorde jag den rosa blomman. Det var pillrigt men kul! Den platsade för att lysa upp lite.
Textstämpeln är från Gummiapan
Svart spets fick också följa med i projektet.
Den underbara lilla söta ängelflickan från Stämpelkällan är målad med Pro Markers och Copics.
Mönsterpappret är från Riddersholmdesign.

Ser ni hur jag lyckades smyga in lite lila ändå! Jag är nog tillbaka i min lila period snart igen. ;-)


Kommentarer
Postat av: Susy

Jag tycker att detta kort är jätte fint!

Snygga detaljer och jättefin färgläggning!

Lycka till!



KRAM SUSY

2011-07-15 @ 16:47:03
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Jättefint kort, lycka till!!

Kram Tesa DT Stämpelkällan

2011-07-25 @ 22:59:39
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Linda

Skriv inte så där, nu får jag ångest, jag har inte ens kommit mig för att göra mitt bidrag än. :-P Hur som helst är ditt superfint!

2011-07-30 @ 16:30:35
URL: http://lindaskorthus.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vilket fint kort!!



NJA har inte ens provat att sätta in filmen från Poolen, tror jag skippar det..hihi



Ha en fin dag..kramen

2011-08-05 @ 09:51:38
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0