Skolavslutning

I fredags var det dags för sonens första skolavlutning. Och nån liten present vill man ju ge till hans underbara fröknar som ställt upp till tusen för honom. Jag har ju precis köpt mig en Big Shot. Så självklart var jag ju tvungen att göra något med den. ;-)
Det blev små askar med "kloka ord" i.






Jag älskar min nya "leksak". Det blir så rakt, perfekt och så snyggt när man stansar ut pappret. Jag är så nöjd! Kommer säkert få en arbetsskada i vevarmen... ;-)
Presenterna blev i alla fall väldigt uppskattade. Jag är glad att jag inte gjorde mitt första förslag. Chokladaskar. De hade smält i värmen!



Världens vackraste. Min älskade Emil.
Här med sina underbara fröknar och två av sina klasskompisar

Må så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0