Veckans skisstävling hos Fruarna Lilja

Det är alltid så otroligt fina skisser hos dom. Önskar att jag kunde komma på såna själv. Men som tur är så kan andra som jag kan få ta del av! ;-)
Deras blogg och tävlingar hittar du HÄR.
Detta är skissen:



Och här kommer min tolkning. Tolkning och tolkning. Jag gjorde nog nästan exakt efter skissen... ;-)


Stämpeln är från Tim Holtz.
Papper Maja design och Pion design.
Blommorna har jag gjort av vita pappersblommor som jag chalkat bruna. Och i den stora en ros.
I de små rutorna ska det stå text. Men eftersom kortet inte är hos sin mottagare än så skrev jag inte texten innan jag fotade.
Hmm... Ett brunt kort. Mitt i sommaren? Man blir nog lite fläng i kolan av allt regnande. ;-)
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag tycker att du kort var jättefint! Häftigt med rutorna där du ska skriva. Och brunt är ju kanonsnyggt! ;) =)

Roligt att du är med och tävlar hos oss, välkommen tillbaka den här veckan! =)

kramar Milo

2011-06-20 @ 12:30:15
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0