Mini album

Alla gör dom. Så då måste ju jag försöka mig på ett jag med. Men vad skulle jag göra pärmen av? De jag känner som gör album använder chippboard. Och det hade jag ju förstås inte. Men sonen som samlar på precis allt hade massor med toarullar. Så dom fick duga.
Jag plattade ihop 4 stycken. Satte mönsterpapper på dom. Jag dekorerade inte rullarna eftersom albumet var så litet så går det knappt att bläddra i det. Och skulle jag dekorera med blommor och annat så kanske det skulle bli svårt att stänga det.
Sen tog jag en bit spillpapper och vek det som ett dragspel. Och så limmade jag dit toarullarna så det går att öppna albumet.
Och till sist satte jag mönsterpapper på fram och baksidan och dekorerade framsidan lite.
Efter det stansade jag ut tags med en magnolia dies. På dom satte jag små kloka ord och dekorerade med rosa pärlor av paper pen och lite band.
Så här blev det:

Framsidan.


Här i ligger tagsen.


Och här är en av tagsen.
"Allt är möjligt. Endast du sätter gränserna"

Jag vet att bilderna är kass. Forhoppningsvis får jag kameran till veckan.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0