Jag försöker!

Ja. Släppa loss och dekorera i överflöd. Men det vill sig liksom inte.
Här är mitt bästa försök hittills. Fast i andras tycke har jag bara gått bananans med 3D lacket som jag ploppat ut överallt för att likna vattendroppar. ;-)
Men kul har jag haft! Och det är väl det som är viktigast. ;-)



Och maskat har jag gjort också! Köpte en sån fin textstämpel häromdagen. Så den fick vara med här.
Emil tittade på den och skulle direkt börja med ett eget projekt med stämpeln. Flaskpost! Han är för söt!

Här kommer lite försök till närbilder på mina vattendroppar.
Men som ni vet. Det är mobilen som fotar.....





Ja det är vattendropparna jag försöker visa. Men jag tror jag ska lägga ner det här med fotandet tills kameran kommer hem. Om den kommer hem....


Papprean är från Ridderholms.
Stämpla Magnolia och Inkido
Blommor har jag målat själv och "rankan" är homemade från en liten hörndies som jag klippt i sär och pusslat ihop.

Nästa projekt är rosa. Och det är organzaband inblandade!! ;-)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0