Ang den där jäkla resan....

Jag har ju snackat om att jag håller på med en resa. En resa i mig själv kan man nästan säga. Man skulle ju kunna tycka att efter ha levt i en och samma kropp i 40 år så borde man ju känna den. Kan säga att så är icke fallet. Gäller även min hjärna. Den har visserligen varit avstängd i långa perioder. Men den hittar jag nya sidor hos varje dag nu känns det som! ;-)
Jag har ju nästan alltid varit stor. Och jag har alltid skämts för det och försökt dölja mig själv under lager av stora, svarta kläder. Och på sommrarna har jag helst varit inne eftersom jag svettats så mycket i alla mina kläder.
I år. I år!!!! Är jag brun! Jag är jättebrun! Varför? Jo jag tänker inte dölja min kropp för att andra inte ska må dåligt. Nu klär jag av mig så jag slipper vara så in i bängen varm hela tiden. Vad har hänt? Min hjärna vände helt om när jag fyllde 40 i mars tror jag. För jag har tom köpt klänningar. Japp! Plural! KLÄNNINGAR!!!!! Och jag har dom på mig!! Och bara en är svart. Alla andra är i färg! Och jäklar vad skönt det är!!! Jag mår så superbra!
Och fast jag inte lyckats gå ner ett enda hekto. (Glass är för gott!) Så säger folk till mig att jag ser så pigg och fräch ut. Jag suger åt mig. Mmmmm. Give it to mig! ;-)
Här kommer lite bildbevis...






Fan vad snygg jag är! ;-)
Så säger jag bara. För kanske om jag upprepar det tillräckligt ofta så kanske jag tror på det en dag.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0