Ett minialbum!

Jag vet att jag gjort det förut. Men då av toarullar. Men nu har jag gjort av påsar! På riktigt alltså! ;-)
Men jag hade inga påsar hemma. Så jag vek egna av kopieringspapper. Hur lätt som helst. Och mina händer viker hellre papperspåsar än jobbar med toarullar som inte är så samarbetsvilliga. Man kan verkligen säga att jag gjort albumet helt själv! ;-)
Albumet är en present så jag har tagit kort innan namn och personliga saker är ditskrivna.


Här är framsidan

        



En av tagsen som ligger i varje påse.

Detta var mitt första "riktiga" minialbum. Men inte mitt sista!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Detta Album är så himla läckert och så snyggt gjort jag gillar det massor:) Detta har du gjort mycket bra:) Å du ska vara super nöjd med resultatet :)



Jag hoppas att du testar på att göra en egen korg, när man kommer på hur det ska vara så är det super kul jag lovar dig:) Håller alla tummar och tår för dig lycka till :)



Blir SUPER GLAD att du gillar mina korgar ska du veta :)



Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)



Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥







2012-03-31 @ 16:07:57
URL: http://scrappingmedinger.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0