Min vinst!

Jag vann ju förra veckans utmaning hos Altheas Mix.
Och i veckan kom vinsten. Det lät som en bomb när den landade på hallgolvet med resten av posten.
Jag har legat däckad i en superjobbig förkylning hela veckan. Så det var ett härligt avbrott i allt hostande.
Den "lilla" vinsten såg ut såhär.

Ni förstår ju att jag blev glad!

Veckans utmaning var att göra ett julkort "vitt på vitt".
Hur får man ett kort juligt och inte bröllopsaktigt när allt ska gå i vitt?
Kände att detta var nog inte en utmaning för mig.
Men så sa jag ju om förra veckans utmaning med. Och då vann jag.
Såna tankar har jag inte med veckans utmaning. Men det blev vitt i alla fall!


Trots att jag varit sjuk har jag skapat lite ändå.
Hostan har ju hållt mig vaken halva nätterna så då kan man ju lika gärna pyssla. Eller hur?! ;-)
De har ju fötts en liten tjej i min lilla "familj". Jag anser att jag är låtsasmoster till denna lilla ängel. Dessutom har jag fått äran att bli gudmor till henne. Så det blev ett litet dopkort gjort också i veckan.
Efter en mall som antingen är älskad eller hatad.
Dopklänningen.
Detta blev i alla fall min variation.


Nu ska jag försöka damsuga lite.
Har kommit på miljoner ursäkter för att slippa.
Men nu är dom slut.
Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: onkis

Jag gillar dom dopkorten mycket,jättefint.

Jag gjorde ett i blått igår.

Och veckans utmaning med vitt julkort va inte lätt,men jag fick ihop ett till slut.

Och ditt julkort blev härligt juligt :)

2010-08-27 @ 10:32:22
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Lena J

Jättefint dop och julkort. Grattis till vinsten och krya på dig. Kram Lena

2010-08-27 @ 12:37:56
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Men vilken bedårande dopklänning, helt underbar ju!!

2010-08-29 @ 00:25:30
URL: http://annelieskort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0