Under isen.

Det har inte varit så mycket aktivitet här i bloggen. Men kanske blir det ändring på det nu.
Har knappt pysslat nånting. Det är svårt när kroppen protesterar. Både händer och bäcken värker och då blir det svårt att skapa nånting alls.
Men några saker har det blivit.
Ni får ursäkte dom suddiga bilderna. Kameran strejkar så jag fick ta mobilen.
Först mitt bidrag till Altheas Mix julkortsutmaning.
Har använt mig av ett rött CS som jag embossat på olika sätt.
Hittade en tutorial hos Dawn som jag blev inspirerad av.
Ovant att inte använda några motivstämplar. Men det var kul!


  
Kortet ser mer orange ut är röd. Men i verkligheten så är kortet riktigt jul-rött.
Påminner om någon prydnadssak på en kinarestaurang. ;-)

Och så blev några namnlappar till handukarna i badrummet.


Och även ett kort till en kille som fyllt år.


Nu är det sovdags!
KRAM!


Kommentarer
Postat av: susanne

Man kan inte se på resultatet att du har ont...jättefina saker har du gjort. Ha det gott och hoppas att värken blir bättre/sussa

2010-10-11 @ 09:08:45
URL: http://susannesmulor.blogspot.com
Postat av: snojbi

Hoppas att det värker mindre snart.

Julkortet var väldigt fint och såå sööta skyltar.

Grattis kortet är superfint.

Trevlig helg

2010-10-22 @ 17:52:09
URL: http://snojbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0