Det börjar bli tjatigt..

I vanlig ordning satt jag i söndags och väntade på att den nya umaningen i Altheas Mix skulle avslöjas.
När jag såg vad det var så tittade jag ner på mina värkande och svullna fingrar och tänkte: Nej si det där kan jag faktiskt inte göra! Det går bara inte.
Känner ni igen de orden kanske...?
Mmmm...

Vi skulle utgå från en vikning på Youtube.
"Origami wow christmas tree cards"
Detta är kortet vi skulle inspireras av:
Och som vanligt så slår scrapjävulen ner sina klor i mig och väser elakt i örat.
-Jasså.. Du kan inte säger du. Sån klumpeduns du är som inte kan vika papper. Bla bla bla..
För att få tyst på den elaka rösten så satte jag igång med att göra utmaningen.
Nu.
Ikväll.
Mitt i natten.
Stefan kommer skälla på mig.
-Du skulle ju vila ju!
Och det gjorde jag. En stund.... ;-)
Så här blev mitt resultat.



  
.

Kika gärna in i min personlliga blogg
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefint kort.=)

Jag har faktiskt hoppat över denna vecka.

Dels har tiden inte räckt till men också just pga av mina händer.

Kram

2010-09-26 @ 09:06:49
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0