Veckans julkort

Den här veckan har varit lite snurrig. Jag är nu utförsäkrad från försäkringskassan och inskriven hos arbetsförmedlingen. Och åter igen är det problem med arbetsresor till och från praktiken
Vem ska betala. Hur mycket ska jag betala. Och vilket taxibolag ska anlitas.
Samma strul var det när jag började arbetsträna i januari. Det tog tre veckor att reda ut. Hoppas det inte tar lika lång tid nu.
Så det har inte funnits tid för pyssel. Och nu (mitt i natten) har jag tiden. Men händerna bråkar med mig så jag kan inte pyssla!
MORRRR!!
Men jag har några julkort på lager. Så det får vara bidraget till Altheas Mix den här veckan. Temat var kryddor och band. Men jag har inte hunnit gjort något på det temat. Men vem vet. Det kanske dyker upp ett kort i helgen!




Jag har clearembossat på det röda pappret
Enkelt sätt att göra ett eget papper. ;-)
Nu ska jag försöka sova.
KRAM OCH GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men Annica du hade ju bara kunnat klämma dit en stjärnanis eller kanelstång....bandet har du ju redan.=)

Ha en härlig dag!

Kram

2010-09-05 @ 09:35:58
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0