En ny vecka!

Det är måååååndag morgon..
Nej då. Jag klev inte upp nu. Men det har varit en lång morgon.
I helgen kom mamma upp från Stockholm och pysslade om mig och Emil.
Emil fick en ny Lego Star Wars byggsats och mängder med kläder. (han har blivit lång över sommaren!)
Själv fick jag pyssel. Massor med pyssel!
Jag gillar när mamma kommer på besök! ;-)
Nej då. Hon får gärna komma även utan presenter också.
Det blev en helg med massa prat till långt in på småtimmarna och väldigt mycket skratt.
Men lite pyssel hann jag med ändå. Emil var bjuden på kalas hos hans tremänning (?) som blev 12 år. Så det skulle bli ett tufft kort. Men eftersom han önskat sig pengar så blev det ett kuvert att förvara pengarna i. Och eftersom pappret i sig var så läckert så behövdes det inte massor mer dekorationer. Så jag hann klart det på en kvart så mamma och jag kunde fortsätta prata. ;-)


Kulkedjan fick fungera som lås.


Tufft och fräckt till en cool 12 åring.

Nu ska jag begrava mig i allt papper och riktigt förlusta mig.
Det är inte bara Helena som har pappersorgie den här veckan.
Även jag ska ha det! ;-)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0