Veckans julkort

Den här veckan har det gått troll i mina försök till att vara kreativ.
Hamnar saker inte på sniskan så hamnar de utanför.
Eller så blir det för grötigt och för mycket av allt.
Eller som ett julkort som jag använt Pearl Maker på. På det la jag handen över allt. Så det blev Pearl Maker över allt utom där det skulle vara...
Så nu blev det ett enkelt. Inga krussiduller.
Nu ska jag vila från julen i helgen och njuta av sommaren!
Men jag är så glad att listan hos Althea växer. För det betyder att jag inte är ensam om att vara galen som tänker på jul i 30 graders värme! ;-)


Papper från Panduro, stämpeln är en Hängel och spetsen från mammas tights.... ;-)

Ha nu en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0