Grattis farmor!

I dag fyller Emils farmor år. Och självklart så gjorde jag ett kort till henne. Sen var det meningen att Emil skulle gjort en teckning till henne. Men han kom inte på den perfekta teckningen. Så det blev ingen. ;-)
Som tur var hade jag en vääääääldigt god chokladkaka hemma. Så jag klädde den lite snabbt med samma papper som kortet var gjort i. Det blev väl lite i det enklaste laget. Men tiden fanns bara inte till något mer.


Papper: Riddersholmdesign och Graphic 45
Stämplar: Magnolia och Gummiapan
Tagen är en Magnolia den med.
Fjärilarna stansade med en Martha Steward punch.


Gjorde mitt första försök att maska. Hur kul som helst!
Sen klippte jag ut några jordgubbar och monterade med 3D-kuddar.



Här har jag stämplat med Inkidos mellanfjäril med guld lite över allt på pappret och sprayat med lite guld glimmermist för att få det skina lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0