Ytterligare en skissutmaning!

Det blir tredje veckan i raden som jag är med i Fruarna Liljas skissutmaning. Hur ska det gå när jag är i Stockholm i två veckor?!?! Kan ju inte gärna packa ner min pysselhörna och ta den med mig. ;-)
Veckans skiss såg ut så här:


Skissen gav mig verkligen problem. Jag jobbar oftast inte med så många olika papper. Så det blev svårt. Sen så fastnade jag vinröda papper. Mitt i sommaren! Vad är det för fel med mig? Inte ett lila kort på veckor. Jag måste vara allvarligt sjuk. ;-)
Så här blev min tolkning i alla fall.


Efter massa svärande så vände jag skissen upp och ner. Då gick det helt plötsligt lite bättre. Och när jag ändå var ute och gjorde saker som jag inte brukar göra så ruggade jag upp alla kanter. Första gången! Vad är det som händer med mig egentligen! Jag gör allt tvärt emot vad jag brukar. Och jag njuter av det!
Nu ska jag njuta av en glass i solen på balkongen.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefint kort

2011-07-03 @ 20:01:35
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0