Askar i hela rummet

Jag har helt snöat in på askar. I alla former och storlekar.
Och dom jag gjorde till Emils skolfröknar blev populära med sina små kloka ord innuti. Så jag har inte gjort mycket annat än askar i helgen. Jag kan absolut inte ta åt mig äran för att kommit på alla dessa tänkvärda ord. Jag har hittat dom lite här och där.
Här är en ask som min mamma beställt.
Eller.
Hon sa att hon ville ha något. Och detta är vad hon får. ;-)


Asken med en bit vacker spets runt om. Älskar pappret så jag valde att inte dekorera det.
Less i more!


Innehållet.
Varje lite kort har jag embossat med lite guld runt kanterna.
Nog borde detta vara en värdig present till en afrikansk prinsessa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0