Ett sommarkort

Gjorde ett kort till Timrå Taxi som tack för att de kort mig till och från min arbetspraktik i nästan 1½ år.


Stämpeln är från Gummiapan. Men papprena är jag osäker på.

Döm om min förvåning när dom ringde från taxi och bad mig komma ner till porten. Trodde att jag glömt något i bilen.
Men nej då.
Där stod hela ligan med en underbar lila orchidé och ett kort:
Från Arbetskamraterna:
"Tack för den här tiden.
Vi uppskattar din glädje & flexibilitet.
Ha det så gott
från
Taxi Timrå"

De är ju för underbara!
Hur visste dom att jag älskar orchideer och lila??
Mitt enkla kort kändes helt plötsligt väldigt fjuttigt...
Jag känner mig lyckligt lottad som fått äran att lära känna dom.
TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0