Ny skiss från Fruarna Lilja!

Jag har ju gått och käpt mig en Big Shot. Och självklart vill jag använda den till precis allt! Och när jag fick se på veckans skiss så insåg jag att min nya kärlek skulle få jobba lite. ;-) Och som vanligt tycker jag att det är så kul med skisser. Den här gången vågade jag till och med vända på den lite!
Här är veckans underbara skiss:



Och här är min tolkning:



Nu ska den onda kroppen få vila lite. Har pysslat aldeles för mycket sista dagarna. Blir så när värken sätter in. Då flyr jag in i pysseldimman. Men jag tror att jag flytt lite för mycket.
Shit! Ha ha ha! Detta är jag i ett nötskal. Jag har använt samma dies till det här kortet som till det jag tävlade med förra veckan. Ja ja! Jag skyller på värken och de vita äckliga pillrena. ;-)
KRAM!

Vill ni också vara med så kika in HÄR.


Kommentarer
Postat av: Milo

Oj!!! Det var snabbt jobbat!!! :)) vad roligt att du kom tillbaka. :) vi har oxå en big shot och det går lite i perioder hur jag orkar använda den. :)

Fint kort å kul att du vände på skissen!

Kram Milo

2011-06-20 @ 23:24:59
URL: http://Fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0