Liten ask

Nu har det varit lång frånvaro här igen. Det beror mest på att jag inte skapat så mycket. Jag har mest testat massa olika saker. Och då blir ingentint färdigt. ;-)
Men nu fick jag klart den här asken i alla fall. Hittade en tutorial hos Splitcoaststampers. Men så krångligt dom gör allt! Jag har lite fördomar mot amerikaner och deras långa naglar som gör att dom inte kan ta i saker ordentligt. Dom spretar med fingrarna och pillar på allt tusen gånger innan det händer något. Den här videon är inspelad i 4 delar. Den kunde lätt varit i endast 2 delar. Asken är egentligen väldigt enkel att göra. Så bli inte skrämda av den långa instruktionen. Skär till allt papper. Biga. Klipp. Och klistra ihop. Mycket enklare än det ser ut. Nu har inte jag dekorerat min alls. Pappret i sig fick vara nog som dekoration. Men nästa ask blir säkert annorlunda. Jag tror att detta kommer bli fröknarnas julklapp i år. Med lite hemgjort godis i. Små söta chokladtryfflar..... Eller hemgjord fransk nougat.... Eller.... Nej. Detta skulle vara en pysselblogg. Inte en godisblogg! ;-)
Här kommer bilder!





Beskrivningen hittade jag HÄR.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0