Ett bokmärke

Sonen har ju börjat i ettan och måste så klart ha ett litet bokmärke i sin läsbok. Med en liten skyddsängel i änden av det svarta bandet.
Och som han läser! Han är jätteduktig! Får se om han gillar vad jag gjort när han kommer på fredag. Mammas goknopp!
Alla gör ju häftiga saker med aluminiumtejp och svart akrylfärg. Jag gjorde ett försök. Men eftersom jag inte hade alkrylfärg så ramlade den svarta färgen av hela tiden. Så jag tog min flaska med Glossy Accent och täckte allt. Hi hi! Det funkade! Kul att göra något annorlunda. Och speciellt kul att inte göra ett julkort!!! ;-)








Kommentarer
Postat av: engelsson

Gomorron..jatack,,jag vill gärna ha lösen..Kan du inte skicka det som med på Facebook..min msn funkar urdåligt.. kramen..

2011-09-29 @ 07:12:07
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0