En tripp till mamma!

Inser att sonen håller på att bli en minikopia av mig. Han älskar att pyssla, mysa och baka. Vet inte om han har någtra andra intressen. ;-) Och när jag blev så otroligt inspirerad av ERIKAS lek med alco inks, så ville ju han också testa. Resultatet blev att vi nu har blomkrukor och ljuslyktor i hela hemmet målade med samma färger.


Men så kul vi har haft ihop!

Självklart fick två av hans lyktor följa med till mamma som en liten present.


Och självklart måste dom ju fraktas med stil! Mitt första försök att altra en påse fick ske 15 minuter innan taxin kom för att köra oss till flygplatsen....

Lovar att jag ska lägga ner mer tid nästa gång!

Och självklart blev det ett litet album till mamma också.



       
Nu får det nog vara nog med minialbum av toarullar på ett tag. ;-)

Presenten blev väldigt uppskattad! Nu ligger en drös med födelsedagskort och väntar på att bli färdiga. Dom lär nog inte bli det utan min hjälp... ;-)
Må så gott till nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0